Σκοπός του blog αυτoύ είναι να προβάλουμε: Χρήσιμες καλές ιδέες Νέα για θέση εργασίας Kαλά νέα Πληροφορίες για μια προσφορά Προσφορές που είναι σίγουρα πολύ καλές. (για υπηρεσίες, για εστιατόρια, για ρούχα-παπούτσια, για συσκευές, για οτιδήποτε) Μια καλή ιδέα για διασκέδαση Μια καλή πρόταση για εκδρομή
Aυτό το blog είναι μια ιδέα του Αλέξανδρου Γιατζίδη mail:ayiatzides@medlab.gr
.

ΟΜΑΔΑ FACEBOOK

ΟΜΑΔΑ FACEBOOK
ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Hμέρα υγείας και ομορφιάς την Κυριακή 20/2/2010



Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της ομάδας μου "Άγγελοι της Ομορφιάς" και επειδή θέλουμε να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στον κόσμο διοργανώνουμε με τον συνεργάτη μου κύριο Χατζημήτσο μια ημέρα υγείας και ομορφιάς την Κυριακή 20/2/2010. Ο κύριος Χατζημήτσος εδώ και πολλά χρόνια προσφέρει ενα μοναδικό πρόγραμμα γυμναστικής στο δάσος, στην φύση, παράλληλα με υγιεινή διατροφή . Συνεργάζεται με σεφ που έρχεται στο σπίτι του κάθε πελάτη ξεχωριστά και του δίνει νόστιμες υγιεινές συνταγές έτσι να μην χάνεται η γεύση αλλά και οι θρεπτικές ουσίες των φαγητών. Δραστηριοποιείται στο άλσος Χαϊδαρίου αλλά και σε άλλες περιοχές της Αθήνας εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον.
Σας προσφέρουμε λοιπόν μια Κυριακή γυμναστικής στο δάσος μέσα στη φύση, δωρεάν.
Κυριακή 20/2/2010 στο άλσος Χαϊδαρίου απο τις 10.00πμ φορέστε φόρμα και αθλητικά παπούτσια και ελάτε να εναρμονιστούμε με την φύση να περάσουμε ευχάριστα αλλά και να γνωριστούμε και να αναπτύξουμε νέες φιλίες.
Εκεί θα είμαι και εγώ με τους "αγγέλους" μου για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές υπηρεσίες ομορφιάς με συνταγές απο την φύση. Στείλτε μου μύνημα στο georgia_evexia@yahoo.com για την συμμετοχή σας. Θα χαρώ να το καθιερώσουμε για μια Κυριακή το μήνα.
Το καλοκαίρι δε, θα κάνουμε γυμναστική μέσα στη θάλασσα που είναι καταπληκτική εμπειρία. Ανυπομονώ να σας γνωρίσω απο κοντά.
Να περνάτε πάντα καλά.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More
 
Cheap Web Hosting