Σκοπός του blog αυτoύ είναι να προβάλουμε: Χρήσιμες καλές ιδέες Νέα για θέση εργασίας Kαλά νέα Πληροφορίες για μια προσφορά Προσφορές που είναι σίγουρα πολύ καλές. (για υπηρεσίες, για εστιατόρια, για ρούχα-παπούτσια, για συσκευές, για οτιδήποτε) Μια καλή ιδέα για διασκέδαση Μια καλή πρόταση για εκδρομή
Aυτό το blog είναι μια ιδέα του Αλέξανδρου Γιατζίδη mail:ayiatzides@medlab.gr
.

ΟΜΑΔΑ FACEBOOK

ΟΜΑΔΑ FACEBOOK
ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ηλεκτροτεχνικά θέματα, κάμερες παρακολούθησης, συναγερμούς και λοιπα , αυτοκινήτου και σπιτιού


Επίσεις επιδή η δουλειά μου έιναι ηλεκτρονικός αυτοματηστής και τελευταία και πωλητής σε μία εταιρεία με νανοτεχνολογία στην παραϊατρική σε ότι αφορά το πρώτο κομάτι της ιδιότητός μου όσοι έχουν προβλήματα στην θεσσαλονίκη και στα πέριξ με Η/Υ, ηλεκτροτεχνικά θέματα, κάμερες παρακολούθησης, συναγερμούς και λοιπα , αυτοκινήτου και σπιτιού, μπορούν να επικοινωνούν μαζί μου για πάρα πολύ φιλικές τιμές .
  • Dimitrios Mavraggelos February 2 at 6:50pm Report
    σε ότι αφορά τα ηλεκτρ/κες εργασίες και επισκευές είμαι πολύ φθηνός μία απλή εγκατάσταση windows στο σπίτι σας μόνο 15 ευρώ δεν είναι δελεαστική ?





    • Dimitrios Mavraggelos και για ευκολία στην επικοινωνία σας μαζί μου το τηλέφωνο είναι6979256399

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More
 
Cheap Web Hosting